Skocz do zawartości
Nowości
Na forum jest mozliwosc dodawania swoich audycjii radiowych   |   Po zalogowaniu sie na forum jest mozliwosc odsluchu adycjii  ; |   
admin

Wytyczne

Recommended Posts

admin    7

YdxVFpt.png

Ogólne wskazówki dla forum

  1. Nie publikuj treści niezwiązanych z tematem.
  2. Płonące, nękające lub zamieszczające nieodpowiednie treści są niedozwolone. Nieodpowiednie treści obejmują, ale nie są ograniczone do obraźliwego języka lub zdjęć.
  3. Nie spamuj. W przypadku emotikonów nie mamy żadnej ustalonej liczby, która kwalifikuje się jako spam, ale jeśli użyjesz nadmiernej kwoty, ustalonej według uznania moderatora, możesz zostać ostrzeżony lub możesz otrzymać wiadomość od moderatora na ten temat.
  4. Reklamy nie są dozwolone. Linki do osobistych forów, blogów lub innych witryn lub treści są niedozwolone. Linki do stron takich jak YouTube, Imgur lub inne podobne strony są dozwolone, o ile celem postu jest pokazanie kreatywnych treści.
  5. Dyskusja na temat exploitów lub nielegalnych ataków hakerskich jest niedozwolona.
  6. Jeśli chcesz odpowiedzieć na temat, który był nieaktywny przez 90 dni lub dłużej, proszę, aby Twój wkład był adekwatny do tematu. Możesz odpowiadać na nieaktywne tematy, nawet jeśli sam temat jest banalny; Twój wkład musi po prostu być powiązany z wątkiem.
  7. Dyskusje o charakterze politycznym lub religijnym są niedozwolone.
  8. Żądanie bezpłatnych produktów lub usług, takich jak xats, dni subskrypcji lub uprawnień, jest niedozwolone.
  9. Kwestionowanie działań moderatora powinno odbywać się poprzez wysłanie odpowiedniego moderatora prywatnej wiadomości.
  10. Spory dotyczące konkretnych czatów lub użytkowników nie powinny być omawiane. Dozwolone jest jednak zwracanie się o poradę w sprawie tego typu problemów.
  11. Reklama lub sprzedaż pokojów rozmów lub jakiegokolwiek innego produktu lub usługi nie jest dozwolona w dowolnym miejscu na forum. Jednak sprzedaż numerów identyfikacyjnych Xat można ogłosić w dziale ID sprzedaży na forum. Sprzedaż XATS, dni lub uprawnień jest akceptowalna, ale tylko wtedy, gdy wymiana dotyczy innych XATÓW, DNI lub MOC. Przykładem czegoś niedozwolonego są uprawnienia do sprzedaży waluty realnej.
  12. Nie publikuj danych osobowych, nawet jeśli są to Twoje własne informacje. Obejmuje to między innymi adresy, pełne imiona, adresy e-mail lub prywatne strony mediów społecznościowych.
  13. Nie możesz używać logo xat lub innych materiałów marki Xat w swoim awatarze, podpisie lub na okładce.
  14. O ile forum lub temat nie zezwala na użycie innego języka, jedynym dozwolonym językiem jest angielski. Obejmuje to inne obszary treści, takie jak statusy.
  15. Podwójne ogłoszenie (lub więcej) jest dopuszczalne, ale tylko wtedy, gdy celem jest zaktualizowanie tematu o odpowiednie informacje. Jeśli publikujesz dwa razy, aby odpowiadać wielu osobom, lub jeśli publikujesz podwójne posty i dodajesz niepotrzebne informacje w podwójnym poście, możesz zostać ostrzeżony, aby przestać.
  16. Unikaj nadużycia reputacji. Pytanie innych członków o reputację jest niedozwolone. Jeśli Twoja treść jest wystarczająco dobra, otrzymasz odpowiednią reputację. Duchem tej zasady jest zapobieganie zarabianiu masowej reputacji, gdy jest to niewłaściwe. Oznacza to, że jeśli tworzysz wysokiej jakości post i przypominasz użytkownikom o okazaniu uznania, dając coś podobnego, byłoby to do zaakceptowania. To samo dotyczy odbierania reputacji.
  17. Upewnij się, że twoje odpowiedzi są przemyślane, w przeciwnym razie mogą być postrzegane jako posty spamowe. Skup się na jakości postu. Pisanie "dobrego pomysłu" lub "ładnej sugestii" nie jest wystarczające. Możesz po prostu dać reputację, polubjąc post, zamiast pisać krótkie, bezmyślne odpowiedzi.
  18. Korzystając z obrazów lub innych dzieł z innych stron internetowych lub autorów, upewnij się, że nie prezentujesz i nie reprezentujesz dzieła tak, jak gdybyś je utworzył.
  19. Obrazy podpisu nie powinny mieć więcej niż 150 pikseli wysokości.
  20. Nie twórz ani nie korzystaj z innych kont w celu uniknięcia zakazów, ograniczeń lub środków antyspamowych.
  21. Tematy świętujące urodziny są niedozwolone.

Wskazówki dotyczące sekcji sugestii

  1. Nie twórz sugestii, jeśli pomysły, które prezentujesz, zostały już zaproponowane przez kogoś innego w ostatnich miesiącach. Użyj funkcji wyszukiwania.
  2.  Upewnij się, że po opublikowaniu odpowiedzi jest to przemyślane. Jeśli nie masz nic poza "dobrym pomysłem" do dodania, to po prostu daj punkt reputacji, lubiąc ten post.
  3. Nie rażąco ruj obrazy z wyszukiwarek takich jak Google i prezentuj takie pomysły, jakby były twoimi własnymi. Bądź oryginalny. Jeśli okaże się, że projekty stworzone przez inne osoby w Internecie są dobrym odzwierciedleniem twojego pomysłu, wyjaśnij, że praca, którą prezentujesz, nie jest twoją własnością i daj pomysły na to, w jaki sposób xat może zmodyfikować pomysł i uczynić go swoim posiadać.

Wytyczne dotyczące turniejów i wydarzeń

  1. Nie wysyłaj fałszywych zgłoszeń do konkursów. Obejmuje to, ale nie ogranicza się do następujących elementów: przesyłanie treści, które nie zostały utworzone, przesyłanie treści, w których nie nadawałeś odpowiedniego tytułu pracom użytym w zgłoszeniach, przesyłanie fałszywych rysunków lub zrzutów ekranu gameban i przesyłanie doodle treść stworzona przy użyciu aplikacji lub usług nie dostarczonych przez xat.
  2. Konkursy muszą być otwarte na zgłoszenia przez co najmniej siedem dni.
  3. Zweryfikowany posiadacz nagrody jest zobowiązany do utrzymania nagrody w konkursie, o ile konkurs wymaga znacznej ilości pracy. Przed rozpoczęciem konkursu musisz zorganizować nagrodę, a w ciągu jednego dnia od rozpoczęcia konkursu, posiadacz nagrody musi odpowiedzieć na dany temat, aby potwierdzić, że ma nagrodę. Więcej informacji na temat zweryfikowanych posiadaczy nagród można znaleźć na forum Konkursów i wydarzeń.
  4. Jeśli konkurs zostanie anulowany po 24 godzinach, twórca konkursu musi utracić nagrodę i wybrać zwycięzcę.
  5. Konkursy muszą być powiązane z Xat. Konkursy, w których oferowane są nagrody pieniężne lub waluty poza terenem serwisu są niedozwolone. Nagrody mogą składać się wyłącznie z xatów, dni subskrypcji, uprawnień lub czasu premium. Wszystko inne wymaga zgody wolontariusza lub moderatora forum.
  6. Napisanie prostego "szczęścia" lub "najlepszego życzenia dla wszystkich osób wchodzących" nie wystarcza do odpowiedzi. Wspólnota uznała, że takie odpowiedzi nie są konstruktywne, więc nie są dozwolone.

Wytyczne dla sekcji rynku nieruchomości

  1. Zawsze podawaj zarówno identyfikator, który sprzedajesz, jak i bieżący identyfikator użytkownika. Nie możesz sprzedać swojego bieżącego identyfikatora użytkownika.
  2. Płatności mogą składać się wyłącznie z xatów, dni subskrypcji lub uprawnień.
  3. Nie sprzedaj identyfikatora, jeśli nie jesteś jego właścicielem. Nie sprzedawaj identyfikatora znajomemu.
  4. Konto, które sprzedajesz, może zostać zarejestrowane podczas sprzedaży, ale kiedy przekazujesz je kupującemu, musisz tylko podać im link do rejestru (konto musi zostać wtedy usunięte).
  5. Odpowiadanie na tematy z uwagami, które po prostu gratulują plakatowi za ich ładny identyfikator, są niedozwolone. Tego typu odpowiedzi nie są konstruktywne i nie są związane ze sprzedażą dokumentu tożsamości. Powinieneś zamieszczać posty tylko w temacie w Sales ID, jeśli pytasz o dany identyfikator.
  6. Należy pamiętać, że xat oficjalnie nie wspiera sprzedaży identyfikatorów, ale Xat nie wymusza zakazu sprzedaży identyfikatorów. Musisz sprzedać całkowicie na własne ryzyko. Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że nie zostaniesz oszukany. Jeśli zostaniesz oszukany, możesz zgłosić oszukańczego do sprawdzenia.
  7. Tematy nieaktywne przez cztery lub więcej tygodni mogą zostać zablokowane lub przeniesione. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, skontaktuj się z moderatorem lub wolontariuszem.

Wytyczne klubowe i zasady

  1. Nie twórz bezsensownego klubu. Kluby bez sensu nie zostaną zatwierdzone, a jeśli w jakiś sposób uda się je zatwierdzić, zostaną ostatecznie usunięte. To oczywiście ma dużo miejsca na interpretację, ale wykorzystamy naszą ocenę.
  2. Zduplikowane kluby nie są dozwolone.
  3. Kucanie nazw nie jest dozwolone.
  4. Jeśli klub nie generuje wystarczającej aktywności, może zostać usunięty.
  5. Moderatorzy i wolontariusze nie będą egzekwować większości zasad w prywatnych lub zamkniętych klubach, o ile rzeczy będą w większości kontrolowane. Bez nękania, bez cyberprzemocy i bez nadużywania reputacji. Inne poważne naruszenia będą oczywiście nadal rozwiązywane. Jednak przekleństwa lub inne drobne sprawy zostaną przeoczone.
  6. Kluby inne niż angielskie są również dozwolone, o ile kluby są prywatne lub zamknięte.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×

Ważny komunikat

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.